Myytävät tuotteet

Voit hankkia itsellesi tai lahjaksi Juntusranta-logolla varustettuja mukeja, T-paitoja, kangaskasseja ja pipoja sekä Ruhtinansalmi-tekstillä varustettuja lippalakkeja. Tuotteita myydään kyläyhdistyksen järjestämissä tapahtumissa. Toimitamme tuotteita myös postitse. Katso kuvat sivun alaosasta.

Mikäli haluat tilata tuotteita, täytä yhteydenotto-lomake. Kirjoita viestikenttään haluamasi tuotteet sekä yhteystietosi.

Juntusranta-muki

• Keraaminen tilava muki, 3,25 dl.
  • Värit valkoinen ja musta.
  • Valkoisessa mukissa musta kahva ja musta raita yläreunassa.
  • Painatus toisella puolella.
  • Suositellaan käsinpesua.
  • Hinta 16 e/kpl.

Juntusranta-kangaskassi

• Puuvillaa, 140 g/m².
  • Kassin koko: 38 x 42 cm, kantohihnojen pituus noin 70 cm.
  • Painatus toisella puolella.
  • Hinta 18 e/kpl.

Juntusranta- T-paita

• Suora malli
  • Materiaali: 100 % puuvillaa, 153 g/m²
  • Painatus edessä
  • Hinta 18 e/kpl.

Juntusranta-pipo

• Materiaali: 63 % polyesteriä, 32 % puuvillaa, 5 % elastaania, kaksinkertainen jerseykangas 170 g/m²
  • Beanie-mallinen, takaa hieman pidennetty, tyypillinen oversized-malli
  • Painatus pipon edessä
  • Hinta: 18 e/kpl.

Ruhtinansalmi-lippalakki

• Materiaali on 100 % canvaslaatuista puuvillaa.
  • Edessä brodeeraus RUHTINANSALMI.
  • Takana säädettävä tarrakiinnitys.
  • Hinta: 22 e/kpl

Tuotteiden postitushinnasto:

• Kangaskassi kirjepostissa + 5 e
  • T-paita kirjepostissa + 5 e
  • Pipo kirjepostissa + 5 e

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Vuokrattavat tuotteet

Ruhtinansalmen kyläyhdistykseltä voit vuokrata kylätaloa ja muita tuotteita. Kysy lisää!

Kylätalo

Ruhtinansalmen kylätalo (Takatie 21, 89920 Ruhtinansalmi) on ihanteellinen kokouksien, seminaarien ja juhlien pitopaikka. Se sijaitsee Juntusrannan kylässä, Ruhtinansalmella. Taloa on mahdollista vuokrata erilaisiin tilaisuuksiin ja vuokraamisesta vastaa Ruhtinansalmen kyläyhdistys. Tilat soveltuvat myös etätöiden tekemiseen – 100 megainen valokuituyhteys tarjoaa hyvät edellytykset esim. Teams-palavereiden toteuttamiseen.

Jos haluat vuokrata taloa esimerkiksi yrityksesi työntekijöiden liikuntavuoroa varten, ole rohkeasti yhteydessä kyläyhdistyksen puheenjohtajaan. Laskemme teille mielellämme tarjouksen talon käytöstä.

Alla oleva hinnasto on esimerkiksi syntymäpäivien tai hääjuhlien järjestämistä varten.

Kahvio (hinta sisältää keittiön käytön kahvin keittoa varten)                               60 €*        Lämmitys maks. 4 tuntia
Keittiö ja kahvio (hinta sis. keittiön käytön esim ruuan valmistukseen)80 €*Lämmitys maks. 4 tuntia
Sali (hinta sisältää suurtalouskeittiön käytön kahvin keittoa varten)100 €*Lämmitys maks. 4 tuntia
Koko kylätalo 1 vrk (sis. keittiön, kahvion ja salin käytön tapahtumapäivänä)200 €*1 vrk (lämmitys max 24 tuntia)
Koko kylätalo viikonlopuksi (sis. keittiön, kahvion ja salin käytön)500 €*pe - su (klo 12-16)

*=Vuokrahintaan kuuluu lämmitys tapahtumapäivänä. Jos asiakas haluaa käyttää keittiötä tai lämmittää vuoratiloja tapahtumaa edeltävinä tai seuraavina päivänä, peritään tästä lisämaksua 10 euroa/tunti.

Siivous:

Tilat vuokrannut taho on velvollinen huolehtimaan vuokrattujen tilojen siivouksesta ja kuljettamaan tilaisuudessa syntyneet jätteet pois. Koristeena käytetyt puut ja kasvit tms on vietävä pois. Mikäli vuokraaja ei hoida siivousta ennakkoon sovitulla tavalla, tai itse tehty jälkisiivous ei ole riittävä, laskutetaan korotettu siivous- ja jätemaksu. Rikkoutuneista astioista tai muusta irtaimesta laskutetaan myös erikseen.

Siivous erikseen tilattuna Ruhtinansalmen kyläyhdistyksen toimesta 200 €.

Astiat juhliin ja tilaisuuksiin

Vuokraamme astioita niin pieniin perhejuhliin kuin suuriin yritystilaisuuksiin. Astiat ja muut tuotteemme liikkuvat kätevästi niille varatuissa muovisissa kuljetuslaatikoissa.

Vuokraaja vastaa koko vuokra-ajan vuokraamistaan tuotteista niiden koko arvosta. Vuokraaja vastaa tuotteista myös kuljetuksen ajan, ellei kuljetusta ole sovittu tehtävän kyläyhdistyksen toimesta.

Astiat palautetaan pestyinä niiden kuljetuslaatikoissa, ellei muusta ole sovittu. Pesemättömistä tuotteista veloitetaan +20 % pesumaksu astioiden kokonaisvuokrasta, minimiveloitus 50 €.

Mikäli astioita särkyy tai puuttuu, perimme vuokraajalta uuden vastaavan tuotteen hankintahinnan. Rikkoutumisista tulee aina ilmoittaa kyläyhdistykselle.

Mikäli alla olevasta hinnastosta et löydä jotain tarvitsemaasi tuotetta, ota rohkeasti yhteyttä. Pyrimme järjestämään asian hankkimalla laajennusta valikoimaamme tai yhteistyökumppaneidemme avustuksella.

Ruokailukattaus (sis. ruokalautanen, ruokailuvälineet, asetti, juomalasi) 2 € / hlö
Kahvikattaus (sis. kahvikuppi, aluslautanen, asetti, pikkulusikka) 1,50 € / hlö

25,00 €/2 vrk

30,00 €/3 vrk

Kirkkovene

Puinen 12-paikkainen kirkkovene on vapaasti varattavissa matkailukäyttöön. Venettä vuokrataan joko oppaan kanssa, opas 50 € / 1 h tai vuokraajalla tulee olla mukana joku paikallinen kippari, joka tuntee vesistön. Pidempiaikaisesta vuokrauksesta sovitaan tapauskohtaisesti.

20 €/tunti

80 €/12 tuntia

120 €/vuorokausi

Tarjoa suvulle tai asiakkaille elämyksellinen veneretki vaikka Kalmosärkälle!

Telttakatos

Vihreällä katoskankaalla oleva pikateltta ilman seiniä. Teltan koko 3x3m. Sopii tilapäiseen käyttöön - helppo koota ja purkaa.

30€/vrk